2016. június 3., péntek

Jennifer E. Smith: Ilyen a boldogság

"Kettőjük útja keresztezte egymást, itt, Maine egy apró szegletében, és talán ennyi volt az egész."

Sorozat: Milyen is a boldogság? #1,5

Ellie O’Neill és Graham Larkin azonnal egymásba szerettek, amikor egy elírt e-mailcím váratlanul összehozta őket. Már több mint egy év eltelt azóta, hogy elbúcsúztak egymástól. Akkor megígérték, hogy írnak egymásnak, de a levélváltások egyre ritkábbak lettek, végül teljesen elmaradtak.

Ellie elsős az egyetemen, és úgy érzi, tovább kellene lépnie, és maga mögött hagynia a múltat. Graham pedig azzal próbálja elterelni a figyelmét, hogy film- és reklámszerepeket vállal.
Egy nap azonban Graham New Yorkba érkezik. Ellie-ben megelevenednek a régi szép emlékek, de fél, hogy az érzései nem találnak viszonzásra. Ennek ellenére barátnőivel elmennek a fiú koncertjére.
És amikor Ellie és Graham újra szemtől szemben állnak, de fellobbanhat újra a láng? Vajon túl tudnak lépni a többhónapnyi hallgatáson és a megbántott érzéseken, és megtalálják a boldog végzetüket?



Jennifer E. Smith egy édes ráadással lepte meg a Milyen is a boldogság regényébe beleszerelmesedő olvasóit. Egy hosszabb novella erejéig ismét betekintést nyújt Graham Larkin és az ő Ellie-je életébe, hogy megtudjuk, hogyan is fest az ő boldogságuk...


Nem olyan régen olvastam Jennifer E. Smith Milyen is a boldogság? című regényét, ami már a kezdetektől a szívemhez nőtt. Az egész szerethető volt, igazi nyári olvasmány. Ezért is, amint lehetőségem nyílt rá, elolvastam a folytatást is.

Ó te jóságos ég, itt aztán voltak érzelmi hullámhegyek és –völgyek! Már az első oldalaknál teljesen kikészültem, ugyanis minden, amit elképzeltem a Milyen a boldogság? befejezése után darabokra hullott. Ennek eredményeként az egész novellát végigizgulhattam, hogy vajon mi történik Ellievel és Grahammel.

Annyira csodálatos volt újra találkozni az egyik kedvenc párosommal; még úgy is, hogy nagyban azon fáradoztak, miként törjék össze minél inkább a szívemet.

Azt különösen értékeltem, hogy az írónő még ebbe a rövidke novellába is belecsempészett egy kis pozitív üzenetet. Ráadásul ez tökéletesen illett Elliehez, akinek amúgy is szüksége volt egy kis bátorításra. Na, vannak olyan alkalmak, amikor fel kell venni a harci arcot!

A lényeg azonban egyértelműen Ellie és Graham kapcsolatának alakulása volt. Milliószor olvadoztam, mert annyira illenek egymáshoz. Nem tudom, miként csinálta ezt az írónő, amikor ezek ketten teljesen más életet éltek. Innen látszik, hogy a szerelem minden akadályt legyőz.

Persze nem feledkezhetem meg arról, hogy ismét klisés lett a történet, de annyira nem érdekelt, amikor ennek köszönhetően újabb és újabb imádnivaló jelenetet olvashattam. És ezekben nem is volt hiány! Habár nagyjából négy órát mutat be a novella (illetve kaptunk visszaemlékezéseket, amelyekből megtudtuk, miként jutottak a szereplőink New Yorkba), nagyon sok apróság színesítette meg azt a kis időt. Mondjuk, bennem felmerült, hogy milyen film tart ilyen sokáig? Azért itt kicsit rezgett a léc.

Mindent összevetve pozitívan csalódtam ebben a novellában. Általában félek az ilyesmiktől, de ebben az esetben egyáltalán nem volt okom rá. A karaktereket még mindig ugyanannyira szeretem, mint régen; Ellie és Graham pedig az egyik legimádnivalóbb páros, akikkel realista YA könyvben találkoztam. Csak ajánlani tudom a rajongóknak, megéri elolvasni.




Könyv adatai
Eredei cím: Happy Again (2015)
Kiadó: Maxim (2016)
Oldalszám: 120

Könyvajánló


Ha ti is legalább annyira imádtátok Ellie és Graham történetét, és szeretnél hasonló szeretnivaló párossal megismerkedni, akkor ezeket a könyveket ajánlanám nektek:





Nyereményjáték


Ellie-t és Grahamet a véletlen, pontosabban egy elírt email címre küldött üzenet hozta össze, ezért mostani játékunkban a leveleknek jutott a főszerep. A blogturné minden állomásán egy-egy híres ember szerelmes leveléből találtok egy idézetet. A ti feladatotok, hogy kitaláljátok, azokkal a szavakkal ki öntötte írásba gyengéd érzelmeit. Ha ügyesek vagytok, s Fortuna is mellétek szegődik, megnyerhetitek a regény három példányának egyikét.
(Figyelem! A megfejtéseket elküldés után nem áll módunkban javítani. A nyertesnek 72 órán belül válaszolnia kell a kiértesítő emailre, ellenkező esetben új nyertest sorsolunk. A kiadó csak magyarországi címre postáz.)

"...már az első percben elhatároztam, hogy megkérem a kezét, csak nem mertem azonnal szólni, nehogy komolytalannak, “bolondnak” tartson…Én nem szoktam nőket “csak úgy” megkérni."


a Rafflecopter giveaway



További állomások


06/01. - Angelika blogja
06/03. - Always Love a Wild Book
06/05. - Deszy könyvajánlója
06/07. - Kelly & Lupi olvas
06/09. - Cbooks
06/11. - Dreamworld

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése