2016. március 1., kedd

Leltár (31) 2016. február

Arra a megállapításra jutottam, hogy ugyan februárban kevés könyvet olvastam, de szinte mindegyik kedvenc lett. 
Azt hiszem, ki tudok egyezni ezzel az állapottal.






Ez a hónap igen érdekes volt több szempontból is. Az egyik mindenképp az, hogy megvolt a második diplomaosztóm is, és egy teljesen új szakasz kezdődött az életemben. Most februárban a munkakeresés mellett nekiálltam készülni a német nyelvvizsgára is - nagyon szeretnék a júliusi időszakban menni. Egyre többet fejlődöm, úgyhogy megvan az esély! Most abszolút motivált vagyok!

De beszéljünk a könyvekről, először is a fogadalomlistámmal. Nem sokat haladtam, de hát vannak ilyen hónapok:

1. 85 db könyv elolvasása - 13/85
2. Sorozataim számát 50-re csökkenteni - 70/50
3. 18 sorozatfolytatás olvasása - 3/18
4. 30 db angol könyv elolvasása - 4/30
5. 50 db könyvről írok bejegyzést - 13/50
6. Saját könyvek olvasottságának arányát 70%-ra felviszem (jelenleg 59%) - 60%/70%
7. 5 könyv újraolvasása - 1/5
8. Goodreads-es to-read lista első 10 könyvének elolvasása - 1/10
9. TBR listám 350 alá csökkentése - 378/350
10. 172-nél kevesebb olvasatlan könyv a polcomon. - 181/172

Szinte mindenből romlott az arányom - különösen az olvasott könyveim számánál. Most februárban 14 könyvet szereztem be, ebből 6 történelmi szakirodalom - úgyhogy kicsit megdobta a listámat. De majd lassanként lefaragom ezt a hátrányt! :)


Olvasott könyvek

Mint írtam a bevezetőben is, nem sok könyvet olvastam. Viszont sajnos a hónap elején több könyvet is félbehagytam. Nem szeretem, amikor ilyenekbe nyúlok bele, de néha csak sikerül.

1. Emily Martin: The Year We Fell Apart 2016. február 1. → 2016. február 3.
2. Marie Lu: The Young Elites 2016. február 5. → 2016. február 17.
3. Philip K. Dick: A halál útvesztője 2016. február 16. → 2016. február 19.
4. George Orwell: 1984 2016. február 17. → 2016. február 24.
5. Brian McClellan: Karmazsin hadjárat 2016. január 13. → 2016. február 26.

Annak örülök, hogy mindenről írtam, amiről szerettem volna, illetve pótoltam egy régebbi olvasmányt is:

1. Courtney C. Stevens: Lies About the Truth


Aktuális olvasmányok




Alexandra Bracken: Passenger 2016. január 10. →
Legnagyobb szívfájdalmam, hogy nagyon durván küzdenem kell ezzel a könyvvel. A Karmazsin hadjáratot simán elolvastam, amint nekiálltam, de ennél úgy érzem, hogy egyszerűen nem akar véget érni. Még mindig csak a 300. oldalon tartok, de egy örökkévalóság ez. És nem hiszitek el, mennyire sajnálom, hogy így érzek a könyvvel kapcsolatban.

Mong Attila: Kádár hitele 2016. február 2. →
Szakirodalom lévén nem haladok fénysebességgel vele, de még mindig érdekes olvasmány. Kíváncsi vagyok, milyen lesz a folytatásban, mert az elmúlt 50 oldal még csak a Kádár-korszak felvezetése volt.

Elana Johnson: Possession 2016. február 3. →
Méltánytalanul hanyagolom ezt a könyvet, pedig szerintem nagyon hamar el tudnám olvasni, ha nem másik regényeket választanék non-stop helyette. De most majd törekszem az elolvasására, különösen, hogy lassan csökken végre az aktuális olvasmányok listán.

Marissa Meyer: Cinder 2016. február 27. →
Már nagyon régen olvastam a könyvet, és mivel folytatni szeretném a sorozatot, úgy döntöttem, újraolvasom a drágát. Ó egek, hogy én mennyire imádom a Cindert! A karakterek, a világ, a sztori és a romantika! Fantasztikus! Most épp a 273. oldalon tartok, de nagyon hamarosan befejezem a drágát.

Tervek

Próbáltam visszafogottan tervezni, de természetesen nem sikerült. Mondjuk nem számítok arra, hogy mindent sikerül elolvasni, de az esély megvan rá. :)

a. Nancy-s kihívás

Előző hónapban Elana Johnson: Possession-je volt a régi könyvem, az új pedig Emily Martin: The Year We Fell Apart. Ebben a hónapban folytatom a TBR listám eredetileg 3. helyén lévő könyvével, az újdonság pedig a régóta várt Cassandra Clare: Lady Midnight lesz. Na, ki lepődött meg?





b. Könyvtári könyvek

 



c. Sorozatfolytatásos projekt




d. Mindenki más

 


Szóval, közülük fogok válogatni márciusra. Remélem, most már visszatér az olvasós kedvem, és sikerül haladnom mindennel. :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése