2015. június 8., hétfő

#TBRTakedown napló

Arra jutottam, hogy szeretek ilyen naplóbejegyzéseket írogatni. Mármint, ahol beszámolok mindennap, mi a jó szösszenetet csináltam - persze elsősorban olvasás terén. Ugyanakkor megint túl sok infót írtam néhol... de hát, ha ez befolyásolta az olvasásomat?

Szóval, szeretem az ilyen posztokat, és szerintem a read-a-thonoknál és a versenyeknél maradok az ilyen formátumban. Vicces lesz egy nap visszaolvasni, miket is írogattam ide.



1. nap

Egész jó olvasós nap volt ez a tegnapi. Sikerült befejeznem a Will & Will-t (233 oldal). Most fogom megírni róla a bejegyzést, csak még össze kell szednem a gondolataimat róla. - Nem tudom, melyik kategóriába rakható be az ötből, de valahova beillesztem. :))
Emellett elkezdtem Andrew Smith: Winger könyvét, ami szintén realista, szintén fiú főszereplő és szintén középiskolás. Ám mégis más, mint a Will&Will. Egyelőre jobban tetszik, de még elég az elején járok. Tegnap fél12-ig olvastam, így jutottam el a 90. oldalra. Még tudtam volna folytatni, de annyira álmos voltam, hogy le kellett feküdnöm. 

Eredmény:
Olvasott oldalak száma: 323
Olvasott könyvek száma: 1

2. nap

11.50 van, és lassan neki kéne állnom pakolni a holmimat, meg a könyvespolcomat! Azt tervezem, hogy átrendezem kissé - elég kuszán vannak most a könyvek. Főleg, hogy tegnap lefotóztam az idei szerzeményeimet (készülök az IMM poszttal, sí). 
Idáig egy oldalt olvastam a Wingerből - igen, ilyet is lehet. Viszont elkezdtem egy újabb könyvet, a Because You'll Never Meet Me-t, amivel 23 oldalt haladtam. Ez lesz a "könyv a legújabb szerzeményeid közül". Most még olvasok picit, aztán már tényleg pakolok, mert a káosz semmi ahhoz képest, ami itt van.
21.38 lett, és ideje lefeküdni, mert holnap 3:41-kor kelek. Igen, nem írtam el egyetlen számot sem. Délelőtt óta 20 oldalt haladtam a Because You'll Never Meet Me-vel, illetve Wingerből eljutottam a 181. oldalra. Sajnos kezd egyre rosszabb lenni a Winger - irritál a főszereplő, Joeyt leszámítva a karaktereknek nem sok értelme van, csak 1-1 szerepet töltenek be, de önálló életük kb. nincs is. Argh, pedig azt hittem, egy igazán szuper regényhez lesz szerencsém. Azért nagyon remélem, hogy a végére jobb lesz - lécci, legyen jobb!!

Eredmény:
Olvasott oldalak száma: 134
Olvasott könyvek száma: 1
Összesen: 457 oldal

3. nap

13.45 van, és nemrég értem haza... egek, annyira fáradt vagyok, nem bírom. Tegnap este még olvastam a Wingert, s eljutottam vele a 220. oldalra - de ezt már a mai naphoz számolom. Most kezdem el Neal Shusterman: Unwind könyvét, ami a több mint 1 éve listán kategóriához tartozik - igen, már megint új könyvet kezdek. De hát, halmozom az élvezeteket. :))

Nézzétek, ez a szépség abszolút feldobta a napom. Olyan nyugalom volt, amihez remekül illett volna egy könyv. Imádtam volna minden egyes pillanatát. 

21.54 lett, és mivel már megint fáradt vagyok, mára hagyom az olvasást. Most csak az Unwindot olvastam, abból is 55 oldalt (1. részt). Nagyon tetszik ez a könyv, bár Lev nem szimpatikus (még ha értem is a viselkedése okát, de akkor is). Kíváncsi vagyok, hova fog vezetni ez az egész helyzet!

Eredmény:
Olvasott oldalak száma: 94 oldal
Olvasott könyvek száma: 1
Összesen: 551 oldal

4. nap

22.32, ideje áthelyezni székhelyem az ágyba. Azt tervezem, hogy elalvásig olvasom az Unwindot. Ma animéztem olvasás helyett, igen, eltérítettek az olvasási céljaimtól. De azért olvastam ám az Unwindot. Eljutottam a 180. oldalig, aminek nagyon örülök. Nemsokára vége a regénynek, amit viszont nem szeretnék, mert annyira kiváló!

Eredmény:
Olvasott oldalak száma: 125
Olvasott könyvek száma: 1
Összesen: 676

5. nap

11.43 Azt hittem, tegnap este elalszom, és nem olvasok végül semmit. Viszont amint elkezdtem az Unwindot, azonnal belefeledkeztem, s eljutottam a 228. oldalig.
Ma délelőtt Wingert olvastam, próbáltam befejezni, de szegényke nem esélyes. Szerencsére most jobb lett, mert bár semmi értelme nincs (vagy inkább ok-okozati viszony nem létezik benne), legalább vicces. Most jutottam el a 238. oldalig.
Most indulok egy kis hivatalos ügyintézésre illetve a Ryannel való találkozóra (láttátok, milyen gyönyörű könyveket kapok kölcsön? *-*). Szerintem Stilest viszem magammal, s befejezem az Unwindot a buszon, illetve a várakozás közben.

Ó, képzeljétek, ma a postásnéni hozott két gyönyörűséges Gabo-s könyvet, Brian Staveley: A császár pengéi és Daryl Gregory: Afterparty regényeket. ANNYIRA GYÖNYÖRŰEK. Bár már megint eltérő magasságúak, nem is értem, miért reménykedem, hogy ezek a könyveim egységesen mutathatnának a polcon. De nem panaszkodom, mert bár eltérő magasságúak, a tartalom, ami számít. :)

23:36 Oké, ideje lenne lefeküdni, mert holnap ötkor kelek a munka miatt. Viszont argh, már úgy beleéltem magam a Wingerbe.
De összegezzünk. Szóval, ma befejeztem az Unwindot (jót tett az utazás és a várakozás). Persze sikerült majdnem sírni nyilvánosan, de végül csak sikerült visszafojtani a fránya könnyeket. Ez 107 oldalt jelent.
Ezt követően kicsit olvastam a Because You'll Never Meet Me-ből, de mivel már közel voltunk itthonhoz, mindössze 12 oldalt haladtam.
Most este pedig belehúztam a Wingerbe, és miután átjutottam az egyik mélyponton, szinte repültek az oldalak - egészen a 360. oldalig, ami jelenleg 122 oldalt takar.

Eredmény
Olvasott oldalak száma:  307 (na, kilábaltam a gödörből! :))
Olvasott könyvek száma: 2
Összesen: 983


6. nap

16.30 Közeledünk a readathon végéhez, már csak egy nap maradt hátra! Hajnalban (5:50-kor pontosan) befejeztem a Wingert! Kissé csalódott vagyok, de legalább ezzel is növekedett az elolvasott oldalak száma 79-cel.
Nemrég kezdtem el a komfortzónámon kívül eső könyvet, a Bunkerrajzolót. Nagyon meglepődtem, hogy ennyire tetszik. Remélem, így is marad. :)

22:13 Oké, én mára végeztem, mindjárt elalszom. Szóval, Bunkerrajzolót olvastam este, és eljutottam a 96. oldalra, ami a könyv 30%-a. Amúgy az élményt még inkább "különlegesség" teszi, hogy közben Vad Fruttik dalokat hallgatok. Mostanában úgysem hallgattam, s már hiányoztak. Az egyik kedvenc magyar bandám, és augusztusban lesz 6 éve, hogy megismertem őket. Hosszú románc.

Eredmény
Olvasott oldalak száma: 175
Olvasott könyvek száma: 3
Összesen: 1158 

7. nap

23:09 Ez a nap úgy telt el, hogy kb. semmit nem olvastam. Haladtam 5 oldalt a Bunkerrajzolóval, illetve elkezdtem az Infernot (nem bírtam tovább nélküle), s eljutottam a 33. oldalig.

Eredmény
Olvasott oldalak száma: 38 (aucs, aucs, aucs)

Összegzés

Eredmény
Olvasott könyvek száma: 3
Olvasott oldalak száma: 1196

Mindent összevetve azért örülök ennek az eredménynek, hiszen egy hét alatt három könyvek olvastam el. Tudok én többet is, de mivel elég sok programom volt, most ennyire futotta.
Élveztem a readathont, különösen ezeket a mini frissítéseket, amiket itt írogattam. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése