2015. január 2., péntek

Top 10 (7) 2015-ös megjelenés, amiért mindent félredobnék

Nem gondoltam volna, hogy ennyire nehéz lesz tíz könyvre leszűkíteni a legjobban várt könyveim listáját.
Végül úgy sikerült megoldanom, hogy azon sorozatok folytatásait nem vettem bele, amikkel nem vagyok naprakész. 
Bár még így is bűntudatom van, amiért kihagytam néhány könyvecskét.



Néhány könyhöz nincs még borító, de ami késik... :)
Megjegyzés: Habár sikerült valami csoda folytán 10 könyvet kiválasztani, sorrendet egyáltalán nem tudok mondani hozzájuk - úgyhogy nézzük időrendben a legjobban várt könyveimet!


 Ally Carter: All Fall Down
Megjelenés: 2015. január 27.
Ok: Imádtam az írónő Gallagher Girls sorozatát, és nagyon szeretnék valami humorosabb hangvételű könyvet olvasni. 


Victoria Aveyard: Red Queen
Megjelenés: 2015. február 1.
Ok: Itt a coverwhore énem csábult el először (mikor felkerült a borító, akkor találtam rá), majd a fülszöveg is elég meggyőzőnek tűnt. Kell még egy kis fantasy az életembe.


Danielle Paige: The Wicked Will Rise
Megjelenés: 2015. március 31. 
Ok: A Dorothy Must Die-t imádtam, és mivel igen nagy függővége van, csak még jobban várom a folytatást. És ez a cím csak újabb és újabb kérdéseket vet fel bennem. KELL.


Susan Ee: The End Days
Megjelenés: 2015. május 12.
Ok: Több mint egy éve jelent meg a második rész, aminek hatalmas függővége van. Egyébként pedig a kedvenc angyalos sorozatom, aminek ráadásul ez a zárórésze.  



Betsy Cornwell: Mechanica
Megjelenés: 2015. augusztus 4.
Ok: Hamupipőke steampunk újramesélése (Cinder-vibe kicsit, ugye?). A fülszöveg viszont azzal a feltételezéssel ér véget, hogy a főhősnő nem biztos, hogy akarja a saját happy end-jét. Na, ez már figyelemfelkeltő!

Patrick Ness: The Rest of Us Just Live Here
Megjelenés: 2015. augusztus 28. 
Ok: PATRICK NESS. Ha ez mégsem lenne elég (ha-ha), akkor ezt figyeljétek! A könyv a hétköznapi emberekről szól, akik nem indulnak el megmenteni a világot, megváltani a rendszert, stb. Nagyon kíváncsi vagyok, milyen lesz ez a regény, de az alapötletért már 5*-t adnék neki. Ez a legjobban várt regényem idén. 

Jennifer E. Smith: Hello, Goodbye, and Everything In Between
Megjelenés: 2015. szeptember 1.
Ok: Tavaly fedeztem fel az írónőt, és azonnali szerelem volt. Ez a könyve is hasonló jókat kínál. Ráadásul a főszereplő folyton listákat gyárt.

Mike A. Lancaster: dotvaw
Megjelenés: 2015
Ok: Mr. Lancaster a kedvenc íróim egyike. Sci-fi/thriller hackerekkel a főszerepben. Jöhet!

Catherynne M. Valente: Matryoshka
Megjelenés: 2015
Ok: Kedvenc írónőm, a kötet pedig a Marija Morevna és a Halhatatlan társkötete. Azé a köteté, ami kiteljesítette az orosz területeken játszódó fikciók iránti szerelmemet, és megalapozta Ms. Valente iránti rajongásomat.

Holly Black - Cassandra Clare: The Copper Gauntler
Megjelenés: 2015
Ok: Nagy szerelmem lett a Vaspróba, és nagyon kíváncsi vagyok, miként alakul a kicsikéim sorsa a továbbiakban.


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése