2014. február 28., péntek

Leltár (7): 2014. február

Helló Dearies!

Véget ért a február, és komolyan úgy érzem magam, mint akin átment az úthenger. Pedig a négy hétből egyet itthon töltöttem betegen. Na de, nézzük, mi a harci helyzet!

Elfoglaltban vagyok. Készülök az egyetemen, készülök a nyelvvizsgámra, készülök mindenre, úgyhogy a blogolás kicsit háttérbe szorult... bár írtam bejegyzést, ezen a héten pl. nem volt könyvértékelés. Ja igen, ilyen szempontból van a blog háttérben. 
De a havi 4 könyvértékelést tartom, úgyhogy juppi! És a lemaradással is egészen haladtam! A januári olvasmányaim közül (ami nem szakirodalom) mindössze egy könyvről nem készült bejegyzés (de arról nem is tervezek, hacsak nem leszek valamilyen depresszív szakaszban, mert akkor biztos ihletet kapok rá. 

Na, de... staitsztikák, és minden más!



2014. februárjában 10 db könyvet olvastam el, amelyből 1 szakirodalom, 6 sorozatrész és 7 angol nyelvű.

1. Steven dos Santos: The Culling 2014.01.12 - 2014.02.01.
2. Rick Riordan: A villámtolvaj 2014.02.01 - 2014.02.02.
3. Simone Elkeles: Rules of Attraction - A vonzás szabályai 2014.02.02 - 2014.02.02.
4. Kieran Larwood: Freaks 2014.01.29 - 2014.02.09.
5. Mark Haddon: The Curious Incident of the Dog in the Night-Time 2014.02.05 - 2014.02.12.
6. Amy Reed: Clean 2014.02.12 - 2014.02.14.
7. Abigail Roux - Madeleine Urban: Sticks & Stones 2014.02.14. - 2014.02.18.
8. Rick Riordan: The Sea of Monsters 2014.02.18 - 2014.02.19.
9. Abigail Roux - Madeleine Urban: Fish & Chips 2014.02.18 - 2014.02.22.

(És ezen az utolsó héten nem fejeztem már be egyetlen könyvet sem. Ez de szomorú!)

Pótlás

Na, ebből most felettébb pro voltam - már csak 2014. februári bejegyzéseket kell írnom - abból viszont szép nagy lemaradásom kerekedett. 

Lauren Kate: Rapture - Boldogság
Veronica Rossi: Through the Ever Night
Lana Krumwiede: Freakling
Ally Carter: United We Spy


Most olvasom

Úgy tűnhet elsőre, hogy A boszorkányt sosem fejezem be, de ez csak azért van, mert Pécsen tartom a könyvet, és ott most felettébb kevés időm volt olvasni.
Az Iron Daughterből egy oldalt olvastam el, azóta gyűjtöm az energiát, hogy túllendüljek rajta.
Mark Helprin könyve furcsán érdekes. Nagyon hosszú, minibetűkkel, de részletgazdag leírásai igazán jó élménnyé teszi. Most napi 50 oldalt igyekszem olvasni belőle, hogy március 15-re befejezzem.
Rachel Ward: Számok 4 - Az örökkévaló hasonló sorson van, mint A boszorkány, csak most Stilest mindig itthonhagyom, s itthon sem olvasok annyit.
Ha pedig mégis Stilest használnám, azt Rachel Hawkins: Hex Hall könyvére. Ebben a hónapban nagyobb szükségem volt a Hex Hall által sugárzott könnyedségre, mindössze ezért.
David Lodge könyve pedig kötelező olvasmány a Portrays of British Canonical Authors szemináriumra (és keddre kell elolvasni a felét kb.). Amúgy a meglepő, hogy nekem bejön! (mert a többieknek, akik elkezdték, nem igazán lett a szívük csücske, ezért tartottam csak).


 


Várólista

Nézzük először is, hogy sikerült az előző hónap: 9 könyvet raktam akkor listára, ééés - 2-t befejeztem belőle, 4-et pedig most olvasok (bár a Hex Hallnál egy fejezet után angolra váltottam).
Úgyhogy mondhatni, érdemes várólistázni? Márciusi listámon 10 db könyv van, de... nos, ha elolvasom a fentieket, és könyvtári könyveket is olvasok, kizárt, hogy egy is sikerüljön belőlük - viszont akkor majd mennek áprilisra tovább. Legalább is, ez az új tervem márciustól. Úgyhogy nézzük, mik a mostani kiválasztottaim:

  
 



1 megjegyzés: